Direktlänk till inlägg 17 januari 2015

Behöver hjälp med yt! c:

Av MspSuz - 17 januari 2015 14:40

Heej c:, jag vet att jag lovade göra en extra inlägg men det kom tyvär ingen. För att jag hade läxor att jobba med och prov... Så då hade jag ingen tid att skriva en extra inlägg. Men jag ska försöka komma ihåg, att göra inlägg.  Jag tänkte lägga upp msp videos, och massa andra saker, men jag behöver tips vad för videos jag kan lägga upp, jag lägger upp videorna på bloggen så ni kan se där. Om ni undrar vad kanalen heter så klick här för att komma dit! c: 

 

Men IDAG lovar jag göra en extra inlägg. Måste avsluta inlägget nu, men om ni undrar något fråga gärna på kommentaren, eller där man frågar.

 

 

Hejdå ;*!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MspSuz - 19 mars 2016 13:49

Hej, de är så här ni kanske undrar varför bloggen ser annorlunda ut och inte fint. De är för att jag tänker sluta med denna blogg, och börja nu i blogg.se som jag har tänkt över jätte länge, jag kommer göra en extra inlägg idag för att kunna länka mi...

Av MspSuz - 29 oktober 2015 20:23


Heej! c': Ni kanske undrar på min inlägg vad "EI" betyder på min rubrik och det betyder Extra inlägg som förkortning ^-^    Men nu let's talk om Starstable! ^-^ Just nu så spelar jag Starstable och har typ spelat det nu i flera timmar för att...

Av MspSuz - 29 oktober 2015 14:17


Heeej Jo som ni såg på min rubrik jag har raderat min gubbe alltså inte min vanliga gubbe Suzancool alltså Suzcool min extra gubbe. Så jag skapade två andra gubbar som är mina extra också och om ni vill adda de båda så heter jag på de: LatinaQuee...

Av MspSuz - 28 oktober 2015 16:02


Heeeeej, de var längesen och ja...Men så ni vet så har jag gjort en ny header och ja.   Men, andra ämnen och info typ let's talk! c: cx   Så ni vet, så har jag en fanpage på Instagram som heter 3mh_fanpage2 och där kan ni följa mig. Det skulle...

...

Av MspSuz - 8 februari 2015 22:06

Hej, jo eh...    Jag bloggade jo inte på en månad nu typ och jag typ pallar inte att blogga. Det är inte så att jag slutar att blogga det är bah jobbigt, skolan, man glömmer osv.   Men jag tänkte typ göra en paus från bloggen, INTE att slut...

Hej c: och välkommen till min MSP blogg.

 

   

Hej! det är jag som heter
Suzancool, och i denna
bloggen kommer det
handla om vad jag gör på
msp osv. Om ni vill adda
mig på msp heter jag
Suzancool.

 

Pinterest, InstagramYoutube

- - - - - - - - - - - - - - - -

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen



Fråga mig

1 besvarad fråga
Tiny Hand





Ovido - Quiz & Flashcards