Direktlänk till inlägg 28 oktober 2015

I'm kind of back! c:

Av MspSuz - 28 oktober 2015 16:02

Heeeeej, de var längesen och ja...
Men så ni vet så har jag gjort en ny header och ja.
 

Men, andra ämnen och info typ let's talk! c: cx

 

Så ni vet, så har jag en fanpage på Instagram som heter 3mh_fanpage2 och där kan ni följa mig. Det skulle betyda mycket om ni kunde följa mig<33

 

Det bästa är att jag har levlat i level 19 för typ längesen O: och är ganska glad över det ^-^ och jag heter på msp Suzancool så ni vet om ni vill adda, det jobbiga just nu med msp är att när man skriver ord eller menningar så blir det hashtags >-< Vissa har t.o.m blivit avstängda pga att de har skrivit några ord som är inte taskiga. o_o MEN jag är inte så aktiv på msp för att jag orkar inte så mycket xD men jag brukar spela Starstable jag heter där Mandy Goldheart och är på serven Fluffy Unicorn om ni vill adda mig där också. c:

 

Jag har höstlov, yeey hahah. ^-^ xD
Det enda jag kommer göra är att chilla, titta på filmer, spela och försöka blogga om jag orkar. 

Hösten, gaaard vad jag älskar hösten det är för att där ute så är det oranga/gula löv vilket som är ganska vackert enligt mig cx man kan mysa hemma och dricka varm chocklad ^-^

 

 

Men aja, detta var allt ska försöka göra en till inlägg idag senare så ni kan läsa något mer idag senare. c: 

Hejdå! ^-^<33

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MspSuz - 19 mars 2016 13:49

Hej, de är så här ni kanske undrar varför bloggen ser annorlunda ut och inte fint. De är för att jag tänker sluta med denna blogg, och börja nu i blogg.se som jag har tänkt över jätte länge, jag kommer göra en extra inlägg idag för att kunna länka mi...

Av MspSuz - 29 oktober 2015 20:23


Heej! c': Ni kanske undrar på min inlägg vad "EI" betyder på min rubrik och det betyder Extra inlägg som förkortning ^-^    Men nu let's talk om Starstable! ^-^ Just nu så spelar jag Starstable och har typ spelat det nu i flera timmar för att...

Av MspSuz - 29 oktober 2015 14:17


Heeej Jo som ni såg på min rubrik jag har raderat min gubbe alltså inte min vanliga gubbe Suzancool alltså Suzcool min extra gubbe. Så jag skapade två andra gubbar som är mina extra också och om ni vill adda de båda så heter jag på de: LatinaQuee...

...

Av MspSuz - 8 februari 2015 22:06

Hej, jo eh...    Jag bloggade jo inte på en månad nu typ och jag typ pallar inte att blogga. Det är inte så att jag slutar att blogga det är bah jobbigt, skolan, man glömmer osv.   Men jag tänkte typ göra en paus från bloggen, INTE att slut...

Av MspSuz - 20 januari 2015 17:44

Heej, jag filmade nyss en random playing video på msp. Men den var den första random playing videon jag hade gjort. Så här är video! c:     Hejdå :*!   ...

Hej c: och välkommen till min MSP blogg.

 

   

Hej! det är jag som heter
Suzancool, och i denna
bloggen kommer det
handla om vad jag gör på
msp osv. Om ni vill adda
mig på msp heter jag
Suzancool.

 

Pinterest, InstagramYoutube

- - - - - - - - - - - - - - - -

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen



Fråga mig

1 besvarad fråga
Tiny Hand





Ovido - Quiz & Flashcards